עם קרוב ל- 12 מיליון משתמשים ברחבי העולם, Chery צברה יותר ויותר אוהדים גלובליים שיכולים להעיד באופן הטוב ביותר על המחקר והפיתוח שלה בחו”ל. על מנת לעניין אורחים עולמיים ולמשוך אותם לביקור בדוכן שלה, יצרה Chery מפה עולמית ייחודית של טעמי קפה, העשויה עם פולי קפה ממדינות ואזורי ייצוא שונים, ומאפשרת לאורחים לחוות את נתיב החקר הבינלאומי של Chery תוך שהם נהנים מקפה.
עד כה צברה Chery כ-12 מיליון משתמשים ברחבי העולם. מוצרי הרכב של Chery זכו לפופולריות רבה במדינות ואזורים שונים כמו ערב הסעודית, מקסיקו ופרו. כתוצאה מכך הפכה Chery ל”מותג הרכב הסיני הפופולרי ביותר” בארצות אלו, ולעתים קרובות היא נחשבת לבחירה הראשונה ברשימות רכישת הרכב של הצרכנים. ראוי לציין כי בצ’ילה הוענק לChery פרס Gold Effie, הידוע כ”פרס האוסקר” לשיווק. הכרה זו הובילה לגלים של משוב חיובי מהשוק העולמי והפכה את Chery ל”אמת המידה הסינית” המציגה את התדמית החדשה של הייצור הסיני.
Chery לוקחת על עצמה את “האחריות הגלובלית” למותגי הרכב הסיניים בתמיכת הטכנולוגיה והאיכות
טכנולוגיה ואיכות הם ללא ספק שני הגורמים המרכזיים כאשר מדובר על מותגי רכב סיניים המרחיבים את הנוכחות הגלובלית שלהם. ידוע שרק הצעת טכנולוגיה תחרותית תזכה את מותגי הרכב הסיניים בהכרה אמיתית מצד צרכנים גלובליים, הכרה במותג ובטיפוח נאמנות למותג.
Chery הגישה 20,794 בקשות לרישום פטנטים וזכתה ברישום של 13,153 מתוכם, כשהיא מדורגת בהקשר זה בין מותגי הרכב הסיניים המובילים. יתרה מכך, מדד הפטנטים המקיף שלה בתחום הרשתות החכמות דורג בין העשרים המובילים בעולם. הטכנולוגיה ההיברידית מהדור השלישי של Chery הושקה בעולם בתערוכת הרכב, והדגימה את פריצות הדרך ואת יכולות הפיתוח שלה.
Chery רואה בתערוכה זו הזדמנות ליצירת קשר הדוק יותר עם שותפים גלובליים, ולשיתוף התוצאות של מיזמים משותפים, כמו גם להשתלב באופן עמוק בשרשרת תעשיית הרכב העולמית ולקדם פיתוח מקומי. Chery שואפת לספק למשתמשים גלובליים חווית נסיעה ירוקה יותר, חכמה יותר וטובה יותר, תוך תרומה לפיתוח מתמשך ואיכותי של תעשיית הרכב הסינית.