- ב-5 באוגוסט 2024, קבוצת Chery הולדינג (Chery Holding Group Co., Ltd) נכנסה לראשונה לרשימת Fortune Global 500, כשהיא תופסת את המקום ה-385 עם הכנסות של 39.0917 מיליארד דולר.
- קבוצת Chery מתגאה ב-14.2 מיליון משתמשים ברחבי העולם ופועלת ביותר מ-80 מדינות ואזורים.
- בחצי הראשון של 2024, קבוצת Chery השיגה אבן דרך היסטורית כשחצתה את סף מכירת ה-1.1 מיליון רכבים, המהווים עלייה מרשימה של 48.4% בהשוואה לשנה הקודמת.
קבוצת Chery הולדינג (Chery Holding Group Co., Ltd) גאה להיכנס לראשונה לרשימת Fortune Global 500 לשנת 2024, כשהיא מדורגת במקום ה-385 עם הכנסות מרשימות של 39.0917 מיליארד דולר. הישג היסטורי זה לא רק מסמן אבן דרך נוספת עבור תעשיית הרכב הסינית, אלא גם מדגיש את הנוכחות החזקה והפוטנציאל של Chery בזירה העולמית כיצואנית הרכב מספר אחת של סין.
רשימת Fortune Global 500 היא אחת הדירוגים היוקרתיים והמקובלים ביותר להערכת החוזק של חברות גדולות ברחבי העולם. היא מספקת תובנות על דירוגי תאגידים מרכזיים ממדינות שונות, כמו גם שינויים באיכות התפעולית, כגון תשואה על מכירות, תשואה על הון ופריון כולל. השנה, ההכנסה הכוללת של החברות ברשימת Fortune Global 500 עומדת על כ-41 טריליון דולר, עלייה קלה של 0.1% לעומת השנה הקודמת, כאשר סף ההכנסה המינימלי לכניסה לרשימה הוא 32.1 מיליארד דולר. בסין יש 133 חברות ברשימה, עם הכנסה משולבת של כ-11 טריליון דולר בשנת 2023.
Chery, שנכנסת לרשימה לראשונה, מייצגת את מותגי הרכב העצמאיים של סין. Chery, שנוסדה לפני 27 שנים מהתחלות צנועות, שגשגה במהלך תקופות הפיתוח המהיר של תעשיית הרכב בסין והטרנספורמציה המשמעותית שעברה המדינה. כיום, Chery מתגאה ב-14.2 מיליון משתמשים ברחבי העולם, פועלת ביותר מ-80 מדינות ואזורים, והפכה לאחד ממותגי הרכב הסיניים המובילים מבחינה בינלאומית ברשימת Fortune Global 500. המסע של Chery לפיתוח בר-קיימא מאופיין בחזון ארוך טווח ובחוסן שלה לאורך מחזורי הכלכלה.
Chery נמצאת כעת במסלול מהיר של פיתוח איכותי. בין השנים 2021 ל-2023, מכירות הקבוצה השנתיות עלו מ-962,000 ל-1.233 מיליון ועד 1.881 מיליון רכבים, כמעט הכפלה בתוך שלוש שנים. Chery ייצאה במצטבר 3.9 מיליון רכבים, ושומרת על מעמדה כמותג הסיני המוביל בייצוא רכבי נוסעים במשך 21 שנים ברציפות. בשנת 2023, אחד מכל שלושה רכבי נוסעים סיניים שיוצאו לחו”ל היה מתוצרת Chery. בחצי הראשון של 2024, מכירות Chery חצו את רף ה-1.1 מיליון רכבים, עלייה של 48.4% בהשוואה לשנה הקודמת, וקבעו שיא היסטורי חדש. Chery היא החברה היחידה בתעשייה שהשיגה צמיחה הן בתחום הרכבים החשמליים והן בתחום רכבי הדלק, הן בשוק הסיני והן בשוק הבינלאומי.
המסלול של Chery לגלובליזציה התפתח מ”רק ייצוא” ל”משיכת העדפת המשתמשים” ולבסוף ל”חיזוק כוח המותג.” על ידי דבקות באסטרטגיה הגלובלית של Chery “In somewhere, for somewhere” שואפת להרחבת נתח השוק ולהיות תורמת משמעותית ודוגמה אזרחית תאגידית למופת בשווקים הגלובליים. Chery הוכרה חמש פעמים כאחת מ-“20 המותגים בעלי תדמית החוץ הטובה ביותר” של סין, דבר שמדגיש את הצלחתה באסטרטגיה הגלובלית ובבניית תדמית המותג שלה. עם הכניסה הראשונה לרשימת Fortune Global 500 כנקודת מוצא חדשה, Chery תעמיק את אסטרטגיית הגלובליזציה שלה: “העלאת המותג, הרחבת השוק, קידום הטכנולוגיה והתמקדות בתעשייה לאורך כל שרשרת הערך,” במטרה לבנות מותג ברמה עולמית.